Garage Mod Manager verze 2.1
Staženo: 66944x
Velikost: 0.4 MB
1) Umístění programu
Program umístěte tam, kde je nainstalovaná hra, viz. obrázek. Defaultní cesta - C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas.
2) Instalace modelu
Jako názornou ukázku, budeme instalovat Lamborghini Murciélago LP640 2007.
Ke stažení zde.
Po rozbalení staženého souboru se nám objeví tyto soubory:
Pro nás jedinými potřebnými soubory jsou readme CZ, supergt.dff a supergt.txd. Všechny ostatní nejsou vůbec důležité pro instalaci modelu do hry.
Readme soubor je velmi nezbytný. Obsahuje totiž důležité informace o modelu např. barvy, ovládání, parametry atd. Někdy obsahuje i nedůležité informace od autora. Uvnitř najdeme již zmiňované nezbytné informace, jimiž jsou data do handling.cfg, carcols.dat, carmods.dat a vehicles.ide. V některých případech se stává, že readme není úplné, tzn., že některá nebo více z těchto informací chybí. Pokud se jedná o carmods a carcols, není se třeba strachovat. Nemají vliv na bezproblémová nainstalování a užívání modelu. Pokud chybí data do handlingu je to už horší, ale opět to bez něj jde nainstalovat s tím, že Vám zůstane defaultní nastavení. Pokdu chybí vehicles je to už trošku problém. Některé modely jsou sice stavěny na defaultní nastavení, ale některé bohužel ne. Mnohdy se v readme souborech vyskytují pouze torza těchto dat. Nyní si ukážeme na již výše zmíněném modelu jak vypadají a jak se dají případně upravit.
V readme jsme vyčetli,vehicles:
Pro nás jedinými potřebnými soubory jsou readme CZ, supergt.dff a supergt.txd. Všechny ostatní nejsou vůbec důležité pro instalaci modelu do hry.
3) Obsah readme.txt souboru
Readme soubor je velmi nezbytný. Obsahuje totiž důležité informace o modelu např. barvy, ovládání, parametry atd. Někdy obsahuje i nedůležité informace od autora. Uvnitř najdeme již zmiňované nezbytné informace, jimiž jsou data do handling.cfg, carcols.dat, carmods.dat a vehicles.ide. V některých případech se stává, že readme není úplné, tzn., že některá nebo více z těchto informací chybí. Pokud se jedná o carmods a carcols, není se třeba strachovat. Nemají vliv na bezproblémová nainstalování a užívání modelu. Pokud chybí data do handlingu je to už horší, ale opět to bez něj jde nainstalovat s tím, že Vám zůstane defaultní nastavení. Pokdu chybí vehicles je to už trošku problém. Některé modely jsou sice stavěny na defaultní nastavení, ale některé bohužel ne. Mnohdy se v readme souborech vyskytují pouze torza těchto dat. Nyní si ukážeme na již výše zmíněném modelu jak vypadají a jak se dají případně upravit.
V readme jsme vyčetli,vehicles:
506, supergt, supergt, car, SUPERGT, SUPERGT, null, executive, 5, 0, 0, -1, 0.76, 0.782, 0
Toto je kompletní nastavení vehicles k danému modelu Lamborghini. Pokud se v readme vyskytuje pouze torzo těchto dat, tak stačí použít pouze posledních 7 čísel, tj.
5, 0, 0, -1, 0.76, 0.782, 0
jsou to toiž informace o velikosti kol.
Jako další máme handling:
SUPERGT 1300 3000 2 0 -0.2 -0.2 70 0.8 0.9 0.5 5 251 29.5 10 R P 11.1 0.5 0 35 0.8 0.2 0 0.1 -0.15 0.5 0.6 0.4 0.4 145000 c0002004 208000 0 0 1
Opět je toto kompletní nastavení. Vyskytuje se buď v celku nebo vůbec ;). Vyjímkou bývají data, kde není na začátku napsáno jméno auta. Stačí ho pouze velkými písmeny dopsat. Dávejte však pozor na to, že to musí být jméno, které autě náleží v programovací rovině, ne ve hře! Mnohdy se to tedy kryje, např.: REGINA, BUFFALO. Někdy však ne, např.: GREENWOO (Greenwood ve hře), LANDSTAL (Landstalker ve hře).
Předposlední je carcols:
supergt, 1,1, 3,3, 6,6, 8,8, 51,51, 36,36, 15,15, 36,36
Opět je toto kompletní nastavení. Vyskytuje se buď v celku nebo vůbec ;). Vyjímkou bývají data, kde není na začátku napsáno jméno auta. Stačí ho pouze malými písmeny dopsat a nezapomenout na čárku a mezeru. Dávejte však pozor na to, že to musí být jméno, které autě náleží v programovací rovině, ne ve hře! Mnohdy se to tedy kryje, např.: regina, buffalo. Někdy však ne, např.: greenwoo (Greenwood ve hře), landstal (Landstalker ve hře).
Poslední je carmods:
supergt, nto_b_l, nto_b_s, nto_b_tw, spl_b_bar_m, spl_b_bbr_l, spl_b_mar_m, spl_b_bbb_m, spl_b_bab_m, spl_b_mab_m, rf_b_sc_r
Opět je toto kompletní nastavení. Vyskytuje se buď v celku nebo vůbec ;). Vyjímkou bývají data, kde není na začátku napsáno jméno auta. Stačí ho pouze malými písmeny dopsat a nezapomenout na čárku a mezeru. Dávejte však pozor na to, že to musí být jméno, které autě náleží v programovací rovině, ne ve hře! Mnohdy se to tedy kryje, např.: regina, buffalo. Někdy však ne, např.: greenwoo (Greenwood ve hře), landstal (Landstalker ve hře).
Návod na nainstalování modelu za jiný, než za ten, který je určen od autora je zde.
4) Vkládání dat do hry pomocí GGMM
Spusťte si GGMM a pak klikněte v pravém horním rohu na INSTALLER. Vyberte Manual car installer.
Nyní se Vám objeví tato tabulka:
Do této tabulky budeme do jednotlivých kolonek vkládat příslušná data.
- IDE line (vehicles.ide) - patří do ní data, která jsou v readme souborech oznacená jako vehicles. Je nutné, aby byly kompletní jak jsme si ukázali výše, protože když bude něco chybět, tak nebude model FUNGOVAT! Alternativou je nechat kolonku prázdnou.
- Handling line (handling.cfg) - patří do ní data, která jsou v readme souborech oznacená jako handling. Je nutné, aby byly kompletní jak jsme si ukázali výše, protože když bude něco chybět, tak nebude model FUNGOVAT! Alternativou je nechat kolonku prázdnou.
- Special handling - vkládáme pouze tehdy, když jimi model disponuje. Opět je nutná kompletnost dat popřípadě nechat políčko volné.
- Colours line (carcols.dat) - patří do ní data, která jsou v readme souborech oznacená jako carcols, car colours. Je nutné, aby byly kompletní jak jsme si ukázali výše, protože když bude něco chybět, tak nebude model FUNGOVAT! Alternativou je nechat kolonku prázdnou.
- Carmods line (carmods.dat) - patří do ní data, která jsou v readme souborech oznacená jako carmods. Je nutné, aby byly kompletní jak jsme si ukázali výše, protože když bude něco chybět, tak nebude model FUNGOVAT! Alternativou je nechat kolonku prázdnou.
Nakonec vložíme daný DFF a TXD, který kliknutím na ikonku dohledáme.
Poté už stačí pouze kliknout na INSTALL, čímž celou akci završíte a model naistalujete do hry.
Zkouknout si ho hned můžete přím v GGMM.
Model už je ve hře nainstalován, tudíž se bude sám vyskytovat. V případě, že chcete mít model kdykoliv u sebe, stačí si pořídit Vehicle spawner.
Na závěr bych ještě doporučil zkouknutí videonávodu ;).
5) Jedeme
Model už je ve hře nainstalován, tudíž se bude sám vyskytovat. V případě, že chcete mít model kdykoliv u sebe, stačí si pořídit Vehicle spawner.
Na závěr bych ještě doporučil zkouknutí videonávodu ;).
V případě, že si i po důkladném pročtení nebudete vědět rady, stačí napsat maila na
DAntonin (zavinac) seznam.cz a pokud to bude možné, dostane se Vám odpovědi.